als ik een ander account aan maak op de xbox hou ik dan me map packs?

ik heb nog steeds een problemen met het linken van mijn gamertag met ea. ik ben hier nu zo klaar mee dat ik een nieuw account wil gaan aan maken. ik weet dat ik dan opnieuw xbox live moet kopen maar ik heb op modern warfare 2, map packs gekocht hou ik die dan ook nog op dat account?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

deze hou je gewoon, want ze zijn gedownload op je hard drive. Bij mw2 weet ik het zeker dat het kan aangezien ik in de afgelopen 12 maanden 4x een 3 maanden abonnement heb gekocht. En had op het eerste account me map packs gedownload en kan ze nu gewoon spelen op een andere account.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nope dit is account gebonden geloof ik.