Is dit spel nog ergens te vinden??

Vroeger had je op spele.nl een spel waarbij je allemaal 'kamers' had en in elke kamer paste een aantal personen, het was een online spel en een van die personen kreeg de opdracht iets na te tekenen vn de computer, dit zagen de kamer genoten en die moeste het juiste woord raden van wat het moest worden en zo kon je punten verdienen.. Is dit of een vergelijkbaar spel nog ergens te vinden? Of misschien zelfs als app??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2K

Antwoorden (5)

Op speeleiland bestaat ook zo'n spelletje, maar je zult dan wel eerst even een account moeten aanmaken om het te kunnen spelen:

http://www.speeleiland.nl/multiplayer/drawing.php
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat je het spel 'tekenen' bedoeld, op www.speeleiland.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is vergelijkbaar met wat je bedoeld. http://www.isketch.net/isketch.shtml

Voor meer van dit soort spellen kun je zoeken op online pictionary.
12 jaar geleden
Ik heb het vorig jaar nog gespeeld op jippii.nl, waar je meer van dit soort multi player spellen kunt doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat spel kan je spelen op www.speeleiland.nl

Toegevoegd na 51 seconden:
Maar je hebt wel een account nodig.