Oefening baart kunst. Oefen tegen de computer en zet het niveau in de instellingen op amateur. Zo speelt de computer op een laag niveau zodat jij kan oefenen in de afwerking. Ik heb het spel veel gespeeld en denk dat jij bedoeld hoe je hem in de kruising schiet.

Stuur met de joystick richting de hoek die je wilt schieten. Houd de schieten knop (rondje) ingedrukt tot het balkje halfvol is of iets meer. Het balkje zie je onderaan!

Succes!

Toegevoegd na 1 minuut:
Belangrijk is dat je speler met het gezicht richting goal staat. Het makkelijkste is zelfs als je al richting de hoek loopt waar je wilt schieten zo hoef je eigenlijk niet meer te mikken en toch erg efficient.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kies een goed team met veel vaardige spelers zoals Real Madrid. Ronaldo, Ozil en Di Maria. Kijk op YouTubes voor mooie tricks en trucs die je kunt gebruiken op het middenveld waarna je meteen schiet of om alleen voor de keeper een mooie truc te doen waardoor de keeper EN de verkeerde kant op gaat EN waardoor je dan nog een coole trick kunt doen om te scoren zoals met een hakje (zie YouTube). Schiet ook veel van afstand, en ik vind vrijetrappen ook altijd mooi. Kijk op YouTube voor 'The Banana-Free Kick' en andere vrije trappen. Kies spelers die dit goed kunnen zoals Ronaldinho, Messi en Ronaldo en probeer het maar!

Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hou l2 ingedrukt en druk de heletijd R1 zodat hij gaat hooghouden ga nu met je rechter joystick bewegen en je maakt rondje om de wereld ) nou lukt dit alleen maar bij ervaren spelers (Messi ' c.Ronaldo ) het beste kan je dit doen in de arena. (PS3)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
veel oefenen...