Wat is redelijk om te vragen voor een nieuw spel nog in de verpakking voor de PS3. Het spel kost nieuw 60 euro kan ik er dan 35 euro voor vragen?

Ik heb het gekocht er nooit wat mee gedaan en het is nog steeds nieuw, zelfs de plastic zit eromheen.

Is 32 euro dan redelijk, het gaat om Call of duty black ops.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Orienteer je eerst op http://www.marktplaats.nl dan heb je een richtprijs.
Ook is het een optie om hem in te ruilen bij aankoop van een nieuw spel.
Dat kan een slok op een borrel schelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ja hoor, ga meestal uit van de helft van de aankoopprijs bij gebruikte spullen. Dit is dus heel redelijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is een zeer redelijke prijs! De tweede hands prijs voor CoD:Black Ops ligt nu rond de 40 euro voor een gebruikte versie. Jouw versie kan nog gezien worden voor een full versie en daarbij zou ik deze prijs als zeer aantrekkelijk zien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Om sommige sites is de prijs nieuw 45 euro maar die prijs kan je ook wel vragenof je het lrijgt is een tweede ik zou er iets onder zitten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
tis zonde voor je dat het spel Black Opps heet, omdat Modern Warfare 3 binnenkort uitkomt... Ik zou hem z.s.m. op Marktplaats.nl en/of Ebay.nl zetten voor 40,- want je hebt hem nog niet gebruikt. Als de koper ziet dat bijv. de gebruiksaanwijzing nog goed is, wil hij hem zeker hebben. Maak dus een foto van het omhulsel, de cd EN van de gebruiksaanwijzing. Ik zou het zo doen:

FOTO 1: alles in Hoes
FOTO2: Voorkant CD+ Gebruiksaanwijzing
FOTO3: Achterkant CD+ alles in Hoes