Ik speel FIFA 11 op de PS3 en bij FIFA 08 enzo kon ik altijd kijken welke versnelling de spelers hebben, hoe kan je dat nu zien?

Ik bedoel dus, op welke knop moet ik drukken ?

Toegevoegd na 40 minuten:
Hoe druk je op de R3 of L3 knop?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

R3 of L3 één van de twee. Dan krijg je alle info over de speler
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan ook gewoon naar Kickoff gaan (Engelse versie) dan je team selecteren, naar team management gaan en dan op zo'n speler klikken. En dan scrollen, dan zie je alle statistieken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De L3 en R3 zijn die pookjes waar je mee loopt.. Die kan je indrukken..