Omdat we steeds individualistischer zijn. We doen graag dingen alleen en gamen is daar een onderdeel van.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
omdat je in.de realiteit niet zo snel progressie hebt
voorbeeld: ik ben maar een student information engineering (informatica)
maar in san andreas ben ik CJ, de uren zijn minuten, en ik ben zowat de grootste gangbanger allertijden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat de mensen steeds nieuwe games willen en dan blijfen ze nieuwe games maken en ze willen ook meer geld verdienen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
omdat die virtueel is... Er is een virtuele wereld, en de groei is de wens om een wereld te controleren, te beheersen, daar ligt pas een groeimarkt en de cijfers wijzen dat ook uit... Ieder een eigen wereld, een eigen werkelijkheid, zo was het altijd al, maar nu wordt het gefaciliteerd door de game-wereld...