Wat heb ik nodig om Amiga spellen te spelen?

De Amiga 500 zelf heb ik uiteraard al.. ook alle kabels en joysticks. En ik heb ook heel veel spellen. Maar als ik hem aanzet vraagt hij om een bepaalde schijf ofzo. Een opstartschijf? Waar kan ik die krijgen?

Toegevoegd na 5 minuten:
Workbench ofzo heet het, waar hij om vraagt. wat is dat, en waar krijg ik die?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Al geproneerd het spel er in te doen? Start vanzelf op. Wat je zoet is gewoon een standaard scherm(ik neem aan dat je zo'n hand ziet met een disk vast waar WB opstaat). Workbench is een programma waarmee je kunt tekstverwerken enz. beetje standaard programma. Geen id waar je die nu nog kunt krijgen. Ik heb het volgens mij al weggegooit omdat ik die computer al eeuwen niet meer gebruik.