Zijn de Lego spellen echt leuk(er)?

Mijn zoon is binnenkort jarig en vraagt een Lego Harry Potter spel. Nu ken ik niemand met zo'n spel en hebben we het nog nooit kunnen spelen dus. Is het nu echt een leuk vernieuwend spel, of is het een oude vorm in een moderne jasje gegoten? Met andere woorden wie heeft/kent het spel en kan er uitleg over geven?

Toegevoegd na 9 uur:
Ik bedoel de bordspellen, en met name het Harry Potterspel.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Ik ben een fanaat qau games en heb meerdere Lego games gespeeld. Zelfs ik vind ze eigenlijk allemaal wel leuk te spelen + zit er vaak ook een hoop humor in. Ik moet dan wel zeggen dat het tegover mij wel een beetje kinderachtig spel is, maar dat maakt in dit geval niet uit.

Tevens is Harry potter een spek wat je niet al te snel uitspeelt, Bekend en een uitdagend spelletje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Zelf heb ik ze niet gespeeld, maar mijn neefje van 10 is er gek op. Hij heeft er al verschillende. En zijn moeder vind ze ook leuk.

Ik ga er van uit dat ze niet zo enorm veel zullen verschillen van een gewoon spel, maar dat de lol er vooral in zit dat je het spel zelf op moet bouwen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet niet precies hoe oud je zoontje is en of het om een bordspel (het nieuwste van lego) of om een computerspel gaat, maar in de regel gaat het inderdaad om prima spellen, die kinderen tot ene jaar of tien ook echt leuk vinden om te spelen.

In tegenstelling tot ene heleboel andere franchise-spellen, is er aan de lego-spellen echt aandacht besteed, en nagedacht over de speelbaarheid. Mijn ervaring is dat het in elk geval nooit weggegooid geld is.

Dat geld zowel voor de computer- als voor de bordspellen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vermakelijke games, zeker voor kinderen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ken je ze ? En volgens mij - ik hou een slag om de arm - heeft ze het over de bordspellen/gezelschapsspellen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ken ze ja. Ervan uitgaande dat het over videogames gaat. De bordspellen ken ik niet.