Is het mogelijk om Weerwolven van Wakkerdam te spelen met minder dan 8 spelers te spelen?

Ik bedoel hierbij niet met dezelfde spelregels of minder weerwolven in het spel, maar of je de spelregels zo kan aanpassen dat je het met minder kan spelen, met 5 a 6 mensen bijvoorbeeld, en het toch nog leuk blijft.

Toegevoegd na 44 minuten:
Ik wil er geen heel ander spel van maken, maar ik vroeg me gewoon af of er een manier is om te weerwolven met minder mensen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
29.1K

Het beste antwoord

6 mensen zal nog lukken (5 + verteller) maar het is inderdaad gewoon snel gedaan en iets minder leuk als met veel mensen
je kan namelijk als verteller kiezen welke personages je erinsteekt
mss maar 1 weerwolf, of zelfs geen en als verteller zelf iemand doden, ...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

mij lijkt dat je dan heel snel zonder weerwolven of gewone bewoners komt te zitten, je kunt hooguit 2 wolven hebben. lijkt me niet echt leuk.
anneliez