Ik heb mijn online pass voor fifa 11 geactiveerd voor de Xbox 360 . Maar ik kan nog niet online gamen! Hoe moet ik de online pass downloaden?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je moet de klantenservice van EA bellen, mailen of een brief schrijven (zie bron). Hier dus de gegevens:

Post adres
Electronic Arts Benelux
Privacy-beleid Coördinator
Afd. Klantenservice
Postbus 75756
1118 ZX Schiphol Triport
The Netherlands
Email adres privacy-netherlands@ea.com
Faxnummer 020 658 99 70

Daar geef je aan wat er mis gaat en zij zullen eerst kijken of je het spel niet 2e hands hebt en/of je het van een winkel hebt gekocht. Blijk je het van een winkel te hebben gekocht sturen ze je een online pass en soms als je zegt er absoluut ontevreden mee te zijn versturen ze je een cadeau (een extra pass of een spel). Dus vooral klagen, dan profiteer jij lekker meer.:)