Is er een manier om altijd te winnen met boter,kaas en eieren

iedereen kent het spelletje wel maar is er een manier om zowiezo van iemand te winnen???

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
17.9K

Het beste antwoord

beginnen is winnen!

als ik speel begin ik vaak in een hoek de ander zet hem dan vaak middenin.
dan neem ik de hoek die er tegenover ligt
andere speler neemt dan vaak ook een een hoek
dan pak ik de laatste hoek en heb ik in de volgende beurt gewonnen.

1 | | 3
----+---+----
| A |
----+---+----
B | | 2
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Nee, eigenlijk kan het spel alleen maar remise worden.
Als je wint, speelt de ander het verkeerd. :-)
En omgekeerd natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De manier om het vaakst te winnen= eerste zet in midden daarna 2 keer in een hoek..maar meestal doet tegenstander dat ook...dus weinig kans;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kun ook zelf in een hoek beginnen... werkt soms beter.
Aan een kant in het midden beginnen is vaak minder effectief.
Ja,die kans is 100%!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heel vaak is degene die begint ook degene die de laatste zet kan doen en hij heeft daardoor één sprong meer. Vaak is de starter ook de winnaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit klopt helemaal.
Gewoon alleen tegen jezelf spelen, win je altijd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
alleen gelijkspel of winst is mogelijk.
als je begint eerste in de hoek tweede ook in een hoek maar niet schuin tegenover eerste zet (als de tegenstander eerste zet niet in het midden heeft gezet) andere hoek gewonnen. anders altijd remise