Wat te doen tegen verveling? We moeten nog 3 uur werken!

pennen en papier zijn in overvloed, ruimte niet:(

Toegevoegd na 7 minuten:
Er valt niets te doen. Geen klusjes, schoonmaakwerkzaamheden, geen klanten. We moeten samen in een hokkie van 1 bij 2 zitten (tankstation). Nog tot 23.00uur. Tijdschriften zijn uit, boeken niet aanwezig. Help!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.9K

Het beste antwoord

Ik zie, ik zie wat jij niet ziet.
Pictionary, altijd leuk.
Sinterklaasgedichten bedenken.
Als je plakband hebt: Een toren bouwen van papier, tot je het plafond bereikt hebt.
Als je een schaar hebt: de collega's na jullie verrassen met slingers.

En als je ècht niets meer te doen hebt, kun je altijd nog je testament schrijven ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Slingers zijn in de maak! :D

Andere antwoorden (10)

Misschien een gek idee, maar wat dacht je van...werken?
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1 Je was me op dit punt voor, ik was tegelijkertijd een iets uitgebreider antwoord aan het formuleren.
Vliegtuigjes vouwen en die met de pennen proberen neer te halen....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
boter kaas en eieren

of met je pen flipperen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Pim, pam, petten misschien......
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Werken natuurlijk, je geeft zelf aan dat je nog moet werken.

Als je dat vervelend vindt moet je misschien overwegen een andere baan te gaan zoeken.

Als je wel op je werk bent maar daar even niets te doen hebt kun je (afhankelijk van afspraken, regels en omstandigheden) in zo'n situatie bijvoorbeeld een boek lezen of zo.

Soms ligt er echter ook nog genoeg werk dat je dan in zo'n rustig moment even kunt aanpakken, maar waar je anders niet aan toekomt, opruimen / schoonmaken van je werkplek kan een goed voorbeeld zijn in sommige werksituaties.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
lekker baantje heb jij zeg,
probeer toch maar wat te werken, en als er een chef in de buurt is vraag je gewoon even of je nog wat kan doen.
als er echt nikjs te doen is kunnen jullie beter naar huis.
wat kost dit wel niet.

Toegevoegd na 5 minuten:
ow je zit in een tank-station. dat veranderd de zaak.
in dat geval blijf je lekker op je pc en help je mensen om een antwoord te geven op een vraag. bij gv dus
13 jaar geleden
Doe het spelletje Boter-kaas-en-eieren en de 3 uur zijn zo voorbij.

Toegevoegd na 4 minuten:
Of doe het grote advertentiespel.

Iedereen krijgt een papier en schrijft de eerste regel van een advertentie op. Vaak begint deze met: Te Koop. Het papier wordt omgevouwen. Is iedereen klaar, dan worden de papiertjes doorgeschoven. Het volgende persoon schrijft een tweede regel op, vouwt het papier om en geeft het weer door. Zo kan je een tijdje doorgaan. Op het laatst lezen alle personen hun 'advertentie' voor. Dat wordt echt lachen en gieren van plezier.

Succes!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
misschien de toiletten een extra schoonmaak beurt geven
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mens erger je niet...

Toegevoegd na 2 minuten:
van een a4tje een mens erger je niet bord maken...
propje draaien..als pionnen..potloden als dobbelstenen..en spelen maar
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
truth or dare
het gaat als volgt
je mag kiezen truth or dare als je dare kiest mag de ander een uitdaging bedenken die jij dan uit moet voeren als je truth kies mag de ander een vraag stellen die je dan met de waarheid moet beantwoorden daar kun je zeker wel een uur zoet mee zijn