Hoe het komt dat jij een nieuwe telegeleide auto hebt gekocht is denk omdat jij het een mooie vond.
Waarom hij geen snelheid maakt is moeilijk te beantwoorden, het kan de batterij zijn,misschien doe je iets verkeerd.

Ik zou even terug gaan naar de winkel waar je hem hebt gekocht en vragen of er iets mis is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Precies: +1

Andere antwoorden (2)

Zwakke batterijen?

Toegevoegd na 14 minuten:
Dit zou ook de oorzaak kunnen zijn...

http://www.gva.be/nieuws/in-de-rand/aid883812/man-trekt-tand-dochtertje-met-telegeleide-auto-video.aspx
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Handrem..........?