kaartspel rikken: welke aas kan ik het besten meevragen, waar ik maar een kaart van heb of waar ik er meerdere van heb? graag tips of links

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
5.4K

Antwoorden (3)

Het spel wordt op velen manieren gespeeld. Maar het gaat op het bieden en het aantal slagen. Je zult met ervaring moeten onderzoeken of bedenken hoeveel slagen ze zelf kunt halen en mogelijk hierdoor kunt winnen
13 jaar geleden
Waar je er maar 1 van hebt, of waarvan je alleen maar hele lage hebt. Je maat pakt dan de slagen van de kleur die je meevraagt, jij de andere: op voor de doormars!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het is wel makkelijk als je er meerdere van hebt en je kunt gaan drijven naar de gevraagde aas
je kunt als je veel troeven hebt er beter 1 vragen waar je maar 1 kaart van hebt zodat jij als je maat ook niet veel kaarten heeft bij de aas kunt snijden met je troef
maar aldoende leert men