Dan moet je naar Hearthome city en dan daar naar de gym. Als je deze tenminste niet eerder hebt gedaan.

Anders moet je naar Snowpoint city/gym
Bronnen:
13 jaar geleden
Aponi
13 jaar geleden
Dan moet je secretpotion hebben en die krijg je van cynthia. Dan moet je eerst met de psyduck praten en dan moet je teruglopen naar veilstone city. Cynthia kom je dan onderweg tegen. Hoop dat het zo klopt, lol.