Ik wil een team op Pokémon met alleen maar de geëvolueerde vormen van Eevee. Alleen het zijn er 7 en je mag maar 6 Pokémon in je team. Welke moet weg?

Ik heb:

Flareon (Fire)
Jolteon (Electric)
Vaporeon (Water)
Espeon (Psychic)
Umbreon (Dark)
Glaceon (Ice)
Leafeon (Grass)

Ik wil sowieso:

Vaporeon
Espeon
Umbreon
Glaceon
Flareon

Ik zit heel erg te twijfelen tussen Jolteon en Leafeon.

Wie weet welke het beste is om weg te doen? Niet omdat er een leuker getekend is ofzo, maar op gebied van Attack, Special Attack, Defense, Special Defense, Speed,noem maar op...

Alvast bedankt!

P.S. Als je een goede reden hebt mag je eventueel ook zeggen dat ik er eentje wegmoet die bij degene staat die ik sowieso wil. ;)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Even mijn zoon geraadpleegd (de pokemon expert hier ) ;) Hij zegt Leafeon wegdoen.
Want Jolteon kan zichzelf beter beschermen tegen vuur water en ijs. En Jolteon heeft meer attack.
En Leafeon kan zich alleen beschermen tegen elektrische aanvallen en water.
13 jaar geleden
Aponi
13 jaar geleden
En hij vraagt of jij weet hoe je glaceon kan krijgen. Wat je nodig hebt?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha, mijn broer en ik ook. Alleen ik wist het niet en mijn broer had geen zin me te helpen :P Zo krijg je trouwens Glaceon: In Pokémon Diamond en Pearl moet je eerst naar Snowpoint City, dan moet je via Snowpoint naar Route 217, en dan kom je op een groot open vlak met trainers. En daar moet je ergens rechtsboven, en dan is daar een soort blauwe steen (frozen rock) waar je met de Eevee voorop in het team door het gras moet rennen, dan moet je de Pokémon die je tegenkomt in het gras verslaan, (hoeft niet per se met de Eevee, als de Eevee maar levelt) als de Eevee, levelt zal hij in Glaceon evolueren. Het is nogal moeilijk uit te leggen, als het niet duidelijk is kan je ook op Google of Youtube zoeken. http://www.youtube.com/watch?v=6rTEiykVJoA P.S. In Heart Gold en Soul Silver kun je hem niet krijgen, tenzi hem ruilt.