hoe verdien ik sterren bij een club nintendo account?

hoe kom je dan aan sterren van het club nintendo

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Als je een game koopt voor de wii of ds zit daar vaak een kaart in met daarop een kraslaag.
Die code moet je op de site van Nintendo invoeren en daar krijg je sterren voor.
Je krijgt ook sterren als je je wii console en je ds registreer.

Toegevoegd na 1 minuut:
Deze tekst heb ik overgenomen van de site van nintendo:

Bij elk Nintendo-systeem en bij elk spel dat door Nintendo wordt uitgegeven (klik hier voor de complete lijst) vind je een zogenaamde productregistratiekaart. Op deze kaart staat een PIN-code die je in kunt voeren in het veld hieronder. Vaak zul je een laagje weg moeten krassen om de PIN-code te kunnen zien. Nadat je de PIN-code hieronder hebt ingevuld en de veiligheidscode hebt overgenomen, zullen er een aantal sterren worden toegevoegd aan het sterrensaldo van je Club Nintendo-account. Als je nog niet ingelogd bent, zul je eerst op je Club Nintendo-account moeten inloggen. Als je nog geen Club Nintendo-lid bent, zul je tijdens het productregistratieproces een aantal vragen moeten beantwoorden, om zo een Club Nintendo-account aan te maken.

Je kunt ook via mobiele apparaten zoals de Nintendo DSi of een smartphone Nintendo-producten registreren. Om dit te doen, ga je naar http://m.nintendo.nl via je compatibele mobiele apparaat.