ik wil een film op mijn ipod zetten dat lukt maar dan zegt die dat die niet op de computer staan maar die staan er wel op wat moet ik doen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (4)

Gebruikers software van de IPod opnieuw installeren denk ik... Als het goed is zat die erbij?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Om een film op je iPod af te kunnen spelen moet je die eerst omzetten naar het juiste formaat. Ik heb bij deze vraag instructies gegeven hoe je dat moet doen: http://www.goeievraag.nl/vraag/gemaakte-filmpjes-ipod-touch-zetten.84563

Toegevoegd na 1 minuut:
Kijk eerst eens of het op die manier wel werkt.
Kimath
13 jaar geleden
zorg wel dat het een '*.mp4' bestand is, of een mv4 of iets dergelijks, als het goed is moet je het allemaal der dan op kunnen zetten.
hieronder een conversie programma waarmee je avi's en andere formaten kunt overzetten naar mp4, kost je wel wat. KUCHmaar daar hebben we w4r3z voorKUCH[of torrents]
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bedoel je dat er een uitroepteken voor het filmpje staat??
Als dat zo is moet je erop klikken dan klik je op zoeken en dan klik je het filmpje aan in je documenten!