Xbox 360 slim of ps3 slim?

Ik ga een console kopen maar ik zit te twijfelen tussen xbox 360 slim of ps3 slim. Als ik moest kiezen tussen PS Move of Kinect zou ik Kinect kiezen.

Dit zijn de games die ik wil spelen:
Smackdown vs raw 2011
Dragonball z ragin blast 2
Gta iv
Rainbow Six Vegas 2
maffia 2
Tekken 6
assassins creed brotherhood
Fifa 11
Saint Row 2
Batman
Fallout new vegas

Dus vooral veel actie/vecht spellen.
Welke console past bij mij?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

De spellen zijn de laatste tijd wel aardig verdeelt over de twee consoles, en als ik zo kijk naar de spellen die je noemt zijn die ook vrijwel allemaal multiplatform.

Als je online wilt spelen zou ik voor de Xbox gaan, de online is daarop niet gratis (je bedaalt een maandelijks bedrag) maar stukken beter dan op de PS3, en zeker bij minder populaire games (MW2 doet het bv. gewoon goed op de PS3).

Ik kan hier nog wel een heel verhaal typen maar het blijft een persoonlijke keuze, kijk naar de exclusive titels en DLC van de twee consoles, de hardware, etc., en maak je keuze.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In Nederland is de PS3 veel populairder dan de Xbox 360. Ik meen ergens gelezen te hebben dat de verhouding iets van 70/30 is. Ik heb ze beiden staan en moet zeggen dat ik de graphics op de PS3 stukken beter zijn al ligt de Xbox controller weer lekkerder in de hand. Qua multiplayer doen ze voor mijn gevoel niet voor elkaar onder terwijl je er bij de PS3 niet voor hoeft te betalen.

Ik heb onlangs zowel Kinect als Move mogen testen. Mijn ervaringen staan in het onderstaande artikel over deze twee nieuwe controllers. Eerlijk is eerlijk, Kinect is wel een beetje teleurstellend. Ik heb tijdens de GamesCom met diverse bedrijven gesproken en iedereen denkt dat Kinect niet ver genoeg doorontwikkeld is om een succes te worden.