is een xbox 360 4 gb genoeg voor mij?

Ik wil demo's downloaden veel online spelen films er op spelen. Kinect gebruiken. saven natuurlijk en veel games spelen en chatten.
Is het genoeg?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Tsja, wat is veel, en hoe groot zijn jouw games.

Wanneer je je X-Box regelmatig schoonmaakt en controleert op spam en dergelijke, moet het genoeg zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is imho niet genoeg.
Ik heb twee spellen naar mijn 20Gb hdd geschreven en kan er geen demo meer bijzetten.
Na GTA4 had ik van de 20Gb nog 7,3 Gb over, daarna heb ik Fable2 er bijgezet.
Hier laat ik dan nog eventuele downloads, demo's en achievements buiten beschouwing.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee , 4 gig is nooit genoeg , ik heb zelf 100 gig (elite) en heb nog maar 4 over ..... in dit geval is goedkoop , duurkoop .... neem nou lekker die grote ! verwen je zelf ....
ook als je nog muziek erop wil zetten , voor onder de games ..... neemt ook veel ruimte .....

Toegevoegd na 41 seconden:
zette laatst burnout-paradise op de harde schijf 3,8 gig