Heeft iemand een schema van alle verschillen en overeenkomsten tussen alle ds-versies?

Of kan iemand dat maken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Hier staan de verschillen tussen de DS, DS Lite en DSi.
Nintendo DS XL staat er helaas niet bij
http://electronica.infonu.nl/spellen-en-consoles/32323-nintendo-dsi-de-verschillen-tussen-de-ds-en-de-ds-lite.html

Toegevoegd na 3 minuten:
verschil DSi XL t.o.v. DSi: grotere schermen 4,2" ipv 3,5", grotere kijkhoek, verbeterde stylus en er worden 2 games meegeleverd: -Even tijd voor… Brain Training -Woorden en Beelden en Dictionary 6 in 1 met camera functionaliteit.
Gewicht 214 gram.
Kimath
13 jaar geleden
Dat kan bijvoorbeeld bij vergelijkingswesbites als kieskeurig. Hieronder heb ik een overzicht gemaakt.

Toegevoegd na 1 minuut:
De huidige versies zijn dus:

DS lite
DSi
DSi XL

Als je op kieskeurig doorklikt kan je meer technische gegevens zien en ook de recensies per product en ook de prijzen.

Toegevoegd na 5 minuten:
NB. De voorloper van de DSI is de DS.

Toegevoegd na 17 minuten:
(nb. de afbeelding laadt bij mij niet, maar als je er op klikt krijg je een overzicht).