hoeveel achievements (op de xbox 360) zijn absoluut niet haalbaar !

(ik denk aan project gotham alles platinum , veel throttle monkeys arcade games )

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Er zijn achievements bij die vandaag de dag niet meer haalbaar zijn..

Volgens mij was het bij Ghost recon Advanced warfighter 2 zo dat sommige achievements glitchte wanneer je nieuwe content kocht.

Sommige spellen hebben online achievements maar daarbij zijn de servers afgesloten. (EA doet dit wel vaker bij oude spellen)
Voorbeeld hiervan is het spel Chromehounds
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Elke achievement is in principe haalbaar, anders wordt die niet in het spel gestopt. Sommige zijn alleen super moeilijk om te halen.

Toegevoegd na 6 minuten:
Is er een specifieke achievement die je bedoeld?
Kimath
13 jaar geleden
Geen. Wel zijn er veel erg lastig of tijdrovend, zoals de achievement om level 10 te halen in de GTA IV multiplayer of alle Time Trials in Mirror's Edge op 3 sterren.