is er een winkel in amsterdam (noord / centrum het liefst) een plek waar je je oude gameconsole kan inleveren voor geld?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn antwoord heb ik maar verwijderd. In jouw reactie ben je niet zo klantvriedelijk naar je antwoordgevers. Jammer dat ik op goeie vraag drukte i.p.v. reactie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klantvriendelijk?

Antwoorden (2)

Albert Cuypstraat 181
13 jaar geleden
ik weet dat er een games-collector winkel zit in een steeg vlak bij het centraal , tussen nieuwedijk en damrak , weet geen naam en is het internet niet beter ?? ze geven echt geen fijne prijzen in die winkels of je moet iets echt bijzonders hebben ....... maar een oude playstation 2 ??...... veel geluk !!!