Op zoek naar Style Boutique NDS! Wie kan helpen?

Ik ben op zoek naar Style Boutique voor de Nintendo Ds. Weet iemand misschien waar je hem kan downloaden? Ik heb er weel een paar gevonden, maar die lopen allemaal vast bij de 4e klant (Renee), nadat je te horen hebt gekregen over een magazine.

Als iemand een site heeft waar je dit spel kan downloaden zonder dat je dit probleem hebt hoor ik het graag!

Toegevoegd na 1 dag:
Graag een .nds bestand of een .sav bestand MAAR GEEN .rar bestand want ik heb geen winrar op mijn pc.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Heb in de bron een forum gezet waar een paar links op zijn gezet en als ik de reacties zie, werkt er tenminste één ervan :) Kun je zelf uitkiezen welke je wilt downloaden. Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als ik dan op die link klik dan staat er: ERROR!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik bedoel als ik dan op dat forum ben, en dan zo'n link aan klik staat er dus ERROR!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De link in het forum doet het niet maar als je even verder zoekt vindt je wel een goede! Dankje!

Andere antwoorden (2)

http://frozen-roms.in/download/7924780/NDS/4336_-_Style_Boutique_%28E%29/

Klik op Download, en klik vooral niet op de ads.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat zijn ads? of bedoel je add (toevoegen), maar dan in het meervoud?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ga het nu ook proberen! Zal zo wel even zeggen of het werkt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is een .rar bestand en ik heb geen winrar op mijn computer!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik wel, ik heb hem goepend maar er is geen nds bestand
Winrar is heel makkelijk te downloaden en heel erg handig voor als je spelletjes wilt downloaden.
Bijgevoegd is een link met het spelletje Style boutique, deze downloaden en uitpakken met (helaas) winrar.
Tevens is dit een goede site om ook andere spellen te downloaden.
Succes