hoelang kan een dsi die opgeladen is zonder stroom???

geen domme antwoorde graag

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
domme antwoorden bestaan niet alleen domme vragen niet dat dit een domme vraag is
maar naar aanleiding van je aanvullig

Antwoorden (4)

dat ligt helemaal aan het feit of je hem intensief gebruikt of dat je hem gewoon aanzet en niets mee doet
ook als je het geluid harder zet verbruikt hij meer stroom
ik zou zeggen laad je dsi vol en gebruik hem zoals je hem altijd gebruikt en houdt de tijden dat hij aanstaat en je erop speelt bij dan weet je het precies
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je hem niet gebruikt kan ie wel maanden goed blijven (als je een heel lange periode wacht moet je hem soms weer opnieuw opladen eerst)

Als je het gebruikt, dan is het denk ik zo'n 8 tot 15 uur. Althans dat gaat op voor me PSP maar het zijn alletwee handhelds dus er moet niet veel verschil tussen zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als de dsi goed is opgeladen en je gaat er mee spelen, kun je er zo'n 3-4 uur intensief mee spelen, inclusief geluid. Daarna moet je hem weer opladen. Dat is mijn ervaring.
Als je hem na het opladen niet gebruikt, blijft de accu heel lang vol. Als je hem af en toe gebruikt, kun je er een week af en toe een half uurtje op spelen.

Altijd de oplader meenemen als je ergens naar toe gaat, dan kun je hem aan de oplader zetten en er toch mee doorspelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat ligt er vooral aan voor welke schermverlichting je kiest. Op de hoogste stand gaat ie misschien een uur of 4 mee. Op de laagste stand wel tot 10 uur.