Hoe kan ik ps3 controller in minecraft gebruiken op een ps3 console.?

Mijn originele ps3 controller werkt niet in minecraft.Wel bij andere games.
Komt dit vaker voor en wat eraan te doen ?

een jaar geleden

Antwoorden (1)

Om een PS3 controller te gebruiken op een PS3 console in Minecraft, moet je eerst de controller aansluiten op de console. Vervolgens moet je de instellingen van de console openen en de optie 'Bediening' selecteren. Hier kun je de optie 'Bediening via USB' selecteren om de controller te activeren.
Bronnen:
5 maanden geleden