Wat was de Super Mario Bros Game & Watch Special Edition?

Wat maakte hem “special” en hoeveel gulden betaalde je er voor?
Ik heb het over degene uit 1987

Picture for question
3 jaar geleden
1.8K

Antwoorden (1)

Game & Watch: Super Mario Bros is een speciale uitgave, uitgebracht op 13 november 2020, ter herdenking van de 35e verjaardag van de Super Mario-serie.
Game & Watch is een compilatie van drie eerdere Nintendo-games:
- Super Mario Bros.
- Super Mario Bros.: The Lost Levels
- Ball (Mario-versie)
- Een digitale klok
Er is dus geen verschil tussen Game & Watch: Super Mario Bros of Game & Watch: Super Mario Bros Special Edition, met beide omschrijvingen wordt de speciale uitgave bedoeld.

Je betaalt er geen guldens voor, de prijs is ca. € 60,-.
.
Als je Super Mario Bros. Bedoelt: een remake van het spel genaamd Super Mario Bros. Special, ontwikkeld door Hudson Soft, is in 1986 in Japan uitgebracht voor de NEC PC-8801 en Sharp X1 personal computers. Hoewel de game vergelijkbare bedieningselementen en afbeeldingen heeft, kan het scherm niet scrollen vanwege hardwarebeperkingen, heeft het verschillende levelontwerpen en nieuwe items en nieuwe vijanden gebaseerd op Mario Bros. en Donkey Kong.
3 jaar geleden
Mikaapje
3 jaar geleden
Bedankt maar ik bedoelde eigenlijk die uit 1987 ik had inderdaad wel iets duidelijker kunnen zijn dus ik heb m aangepast haha! Toch nogsteeds bedankt
SimonV
3 jaar geleden
Toegevoegd. Hopelijk bedoel je deze.