Volgens VTM NIEUWS zou er eind deze maand al een nieuwe lichting op komst zijn. Bij de handelaars zelf is er weinig zicht op een concrete timing. Bij bol.com kon men bevestigen dat er naar verwachting “dit najaar” een nieuwe voorraad zou binnenkomen, terwijl Mediamarkt het op “begin december” houdt.

Dreamland kreeg melding van een tweede lading die “eind november” geleverd zou worden, maar laat ook weten dat het aantal exemplaren naar alle waarschijnlijkheid nog steeds niet zal volstaan om aan elke preorder te voldoen. Game Mania en Coolblue konden geen timing plakken op de volgende voorraad.