Kan ik de cd van een spel zonder hoes nog spelen op mijn laptop?

ik wil graag tycoon spelen namelijk op mijn laptop maar ik heb geen cd ingang. Ik heb wel de cd nog maar niet het hoesje met de codes en zo. Kan ik dit op een manier nog op mijn laptop krijgen?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.5K
Ritsuka
3 jaar geleden
Als het een ouder spel is, kun je het waarschijnlijk goedkoop halen bij bijvoorbeeld Steam of gog.com
Is denk ik makkelijker dan prutsen met een cd.

Antwoorden (2)

Zonder DVD-drive op je laptop ben je af en toe best onthand. Een code opzoeken zal heksenwerk zijn, maar met een goedkope externe DVD-drive (USB-aansluiting) kun je altijd vooruit.
Uit de link (€ 17,80):
Met deze plug & play externe CD/DVD speler kun je op vrijwel al je apparaten met USB aansluiting CD's en DVD's afspelen. Je kan de drive makkelijk overal meenemen door zijn platte vorm en discrete afmetingen. Doordat de drive universeel compatibel is met vrijwel alle besturingssystemen kun je hem plug & play aansluiten op je laptop, PC, Mac(book) of Linux machine!
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
gvrox
3 jaar geleden
Dat is dan stap 1, maar wat te doen zonder de code ?
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
oke ja bedankt. Ik zal ernaar kijken. Wou eigenlijk iets wat geen geld koste. Maar zal niet anders lukken.
Andere optie:
Je kunt spellen ook opnieuw kopen op steam en ook zonder cd spelen.
https://store.steampowered.com/search/?term=tycoon
( heb je ook geen cd of key nodig )
3 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Ja dat wist ik. Probeerde iets zonder geld uit te geven, maar bedankt.