Kan mijn zoon 1 spel (Ark) van de oude Ps4 halen en op de nieuwe zetten?

De rest vd spellen moet wel op de oude Ps4 blijven staan

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
2K
LeonardN
4 jaar geleden
(Ik neem aan dat het gaat om een gedownload spel en niet een spel op disc) Nee dat kan niet (anders zouden we met zijn allen afspreken dat 1 persoon in de straat Ark koopt en kopieren we het allemaal van elkaar)
Wat wel kan is het spel opnieuw downloaden op de nieuwe PS4 als hij inlogt met hetzelfde account als dat hij nu gebruikt.
De spellen koop je immers op naam van je account. En dat geeft wellicht een probleem voor degene die de PS4 van hem koopt. Ik weet namelijk niet of die de spellen die er opstaan kunnen spelen zonder in te loggen met het account van je zoon.
Misschien geen probleem als de PS4 naar een broertje gaat natuurlijk, maar wel als je aan een onbekende verkoopt. Of gaat het meer om een bijna defecte PS4?

Antwoorden (1)

Hey Irene!

U kunt gewoon de CD van het spel uit de PS4 halen en in de nieuwe PS4 stoppen. Wel is de voortgang nu verloren gegaan. Tenzij je inlogt op hetzelfde PS-account als de oude PS4!

Hopelijk is het duidelijk!

Fijne feestdagen!