Wat is het verschil van een g en een h shifter?

Ik wil een schakelaar kopen voor mijn computer zodat ik bij mijn spel handmatig kan schakelen, alleen mijn game (euro truck simulator 2) geeft aan dat je een h shifter nodig hebt om te schakelen. Op internet kan ik alleen maar een g shifter vinden. Wat is het verschil?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
3.1K

Antwoorden (1)

Er is geen verschil. Of laat ik het beter zeggen, een H-shifter is een versnelling die een H-vorm heeft en dat je veel shifters ziet met een G in de naam komt door Logitech, die geven al hun producten bijna een G mee. Maar dat is dus geen tegenhanger van de H

https://www.bol.com/nl/p/logitech-g-driving-force-shifter/9200000046043771/
Logitech ---G--- Driving Force Shifter:

Behoud je snelheid in elke versnelling
De pook heeft een ---H-indeling--- met zes versnellingen, beweegt soepel en klikt stevig in elke versnelling, waardoor je vloeiend en nauwkeurig kunt schakelen in haarspeldbochten en op rechte stukken.