Blijft PlayStation Plus en de gedownloade games als je uitlogt met je PSN account?

Ik ga tweedehands een nieuwe PS4 kopen maar de huidige eigenaar heeft er nog PS+ en veel games op staan die inbegrepen zijn in de prijs. Ik weet dat als ik het account delete alles weg is maar als ik gewoon met zijn PSN uitlog en dan met de mijne inlog, blijft PS+ dan nog en de gedownloade games?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
2.1K

Antwoorden (1)

Nee, Ik heb zelf ook een ps 4 maar het blijkt dat als je uitlogd met je ps-account dat je die spelen niet op een ander account hebt als je die op dat andere account hebt gekocht