hoe werkt het kopen van FIFA points op ps4?

graag uitleg van iemand die er ervaring mee heeft (PlayStation 4)

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (1)

Hallo, het makkelijkst is om als eerst naar een winkel te gaan bij jou in de buurt zoals Primera of Bart Smit of iets in die richting. Om vervolgens daar een PSN Card van bijvoorbeeld €10,- te kopen, als je op de achterkant iets wegkrast zie je een code, die moet je invullen in je PS4, als je dat gedaan hebt staat er geld op je account. dan ga je naar FIFA toe en kan je FIFA Points kopen!