hoe vraag ik mijn ouders een xb1 naast mijn ps4 te kopen?

Ik heb met kerst een ps4 gekregen maar ik wil graag ook een Xbox one kopen hoe moet ik dit doen
Graag krijg ik antwoorden?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Amadea
8 jaar geleden
Ga werken en verdien daarmee jouw eigen gewenste apparaten. Hoe je dat aan je ouders vraagt is geen kennisvermeerdering.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
https://www.youtube.com/watch?v=V92tFAFvgEE
Ritsuka
8 jaar geleden
Zelf geld gaan verdienen en sparen, zelf kopen
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
waarom wil je graag een xbox one? je kan toch ook op die ps4 spelen, bovendien kan je maar op een tegelijk spelen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
@Getrektbaa37
-omdat vrienden op X1 spelen, je kan zelden crossplatform spelen
-vanwege exclusives, denk aan Halo Niemand zegt dat vrager op twee consoles tegelijk wil spelen. Sommige mensen spelen wel om en om op drie of meer systemen. Wii U, PS4 en PC bijvoorbeeld, juist vanwege de exclusives of communities.

Antwoorden (1)

Oei, dat gaat lastig worden.
Een playstation4 is al heel erg duur, dus je boft al met zulke vrijgevige ouders!
Maar, misschien kan je afspraken maken met je ouders?
Bijvoorbeeld, als je bepaalde schoolresultaten heb behaald aan het einde van het schooljaar, krijg je (een deel van het geld voor) een Xbox?
Of, je koopt een spaarpot speciaal voor je Xbox, en elke keer als je een 1 of 2 euro muntstuk hebt, stop je die in de spaarpot.
Klinkt misschien suf, maar op die manier spaar je zelf onverwacht snel mee voor je Xbox, en hoeven je ouders misschien maar een kleinere bijdrage te leveren?

Succes!

Ps. Playstation4 is leuker hoor. En die heb je al. Bofkont!