Bij de Wii-fit serie is het een essentieel onderdeel van het spel. Bij andere spellen (zoals Family ski), moet het naar mijn mening toch meer worden gezien als een "gadget".

Je kan het spel dan spelen met de balance board, maar de noodzaak is er niet...en of het er leuker van wordt is een kwestie van smaak.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt het Balanceboard nodig om de WII Fit spellen te kunnen spelen. Zelf heb ik ook het balance board. Je hebt hier veel leuke spellen voor maar uiteindelijk ligt het er echt aan waar je van houdt. Voor het balanceboard zijn er met name veel sportspellen zoals skieën, snowboarden & schanspringen.