D8 het niet. Andersom wel: open Windows Mediaplayer en onder extra bestanden delen aanvinken. Vervolgens kan je PS al je foto's, video's, mp3 bestanden tevoorschijn toveren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Waarom zou je? Je PS3 is toch een computer? Het heeft waarschijnlijk nog een betere grafische kaart dan een gewone PC ook nog eens.

Het is vast mogelijk maar redelijk overbodig. Anders, zou je wellicht een emulator vinden om PS3 spellen op een PC te draaien. Het is immers altijd mogelijk om het ene computersysteem met het andere te emuleren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij kan het met apparaatjes zoals een Dazzle. Daarmee kan je in ieder geval vastleggen.