Rudder gaat steeds vanzelf naar links.

ik heb de spel Microsoft Flight Simulator X Deluxe Edition en als ik het spel speel dan gaat de roer altijd vanzelf naar links... ik kan het corrigeren met mijn joystick maar dan moet ik de joystick doodstil laten staan in een bepaald positie... hoe kan ik van dit probleem afkomen? het is echt irritant...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gebeurt het alleen als je opstijgt, of ook als je vliegt?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het gebeurd altijd, maar als ik vlieg dan heb ik autopilot dus de ruuder gaat dan 50% minder naar links...

Het beste antwoord

Zo te horen staat je Joystick niet goed ingesteld, maar is de basispositie dat hij naar links afwijkt, je moet hem dus opnieuw centreren als hij in het midden staat. Dit kan of in het bijgeleverde software programma van de joystick, of in FSX zelf bij opties>controllers.

Succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

kan het zijn dat je controller stuk is?
dat heb ik wel met mijn playstation.
echt heel vervelend ja.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mijn joystick is niet stuk, dat weet ik heeeeeel zeker.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hmm, vreemd, sorry, ik heb geen idee.
je moet hem denk ik even opnieuw calibreren