Nee. Dat is nou eenmaal altijd het geval. Games van nieuwere consoles kunnen niet in oudere apparaten.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Nee, dat kan niet. Je kan wel Wii games spelen in een Wii U systeem.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Nee, de Wii is niet forward compatible met de Wii U. De Wii U kent hele andere hardware. De Wii U is wel backward compatible met de Wii omdat de Wii U de oude hardware van de Wii na kan doen. De Wii U is namelijk een veel krachtiger machine.