Hoe kan je ervoor zorgen dat niet iedereen je Netflixscherm kan aanpassen op je PS3?

Ik kijk Netflix op mijn PS3, maar iedereen met hetzelfde account kan via zijn GSM mijn scherm uitschakelen of een andere film opzetten via de Netflixapp. Kan je de PS3-verbinding met de app beveiligen of dergelijke?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Antwoorden (2)

Dat kan je voorkomen door niet met iedereen je netflix account te delen... Kies een ander wachtwoord, en je bent van het gezeur af.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
bij normale abo kun je op 2 items tegelijk kijken - tv / tablet oid
- je kunt een duurder abo nemen - tot 4 items dan dacht ik en zo de kosten delen
- of idd je wwoord veranderen