Kan je netflix downloaden op de ps4?

Ik wil graag een ps4 kopen, maar kan je er netflix op downloaden en kijken? Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
6.1K

Antwoorden (3)

Ja dat kan volgens mij in de playstation store
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja, dat kan. Als je dat wilt downloaden moet je naar ''tv en video'' (of iets wat erop lijkt) en dan naar onder scrollen. je ziet vanzelf netflix staan.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Installeren Netflix

Om Netflix te gebruiken moet je online zijn via Wi-Fi of internet en moet je ingelogd zijn op je Sony Entertainment Network account.

Als je verbonden bent met je PSN, dan deze stappen volgen om Netflix te installeren:

Vanuit de Home scherm, selecteer [TV & Video] en druk 'naar beneden' op de d-pad van de controller.
Kies "Netflix" uit de lijst en druk de X-toets.
Selecteer "Download" en druk de druk de X-toets. De download knop wordt vervangen door een voortgang Balk en je krijgt de melding dat Netflix aan het downloaden is.
Druk op de 'PS knop' om terug te keren naar TV & Video scherm.

als de PS4 klaar is met downloading zal het automatisch gaan installeren. Je zal een melding krijgen als het installeren klaar is.