Hoe komt het dat call of duty ghosts het niet doet?

Ik heb call of duty ghosts gekocht van een vriend (bij hem deed die het nog wel) maar elke keer als ik extinction of multiplayer wil doen dan krijg ik een zwart beeld, als ik dan de game wil beëindigen dan hoor ik drie piepjes en start mijn playstation opnieuw op. Ik heb de oudere playstation met 80gb.

Toegevoegd na 22 uur:
Ik heb al geprobeerd het te verwijderen en opnieuw te installeren en het licht ook niet aan de disc.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1K

Antwoorden (1)

ik heb een video voor je gemaakt daar staat het in(sorry ik had het mooi uitgetypt maar ik had mijn email nog niet bevestigt)

ik heb een ps3 ik weet niet hoe het met Xbox werkt.
wat ik toen heb gedaan is de installatie data delete en opnieuw installeren
hiervoor moet je die map vinden in de video staat waar je hem kunt vinden
en het spel delete in jou geval call of duty ghoste maar ik heb black ops en geen ghoste dus ik laat het zien met black ops
en hierna moet je heb weer installeren/downloaden en hopelijk doet hij het dan(ik kan het je niet verzekeren het kan ook aan de schijf liggen dat daar te veel krassen op zitten).

je delete je save games niet dat is in een andere map dat zeg ik ook in de video
let niet op mijn hoge stem btw

(https://plus.google.com/101213064052870262585/posts/ht9wkSLxQLe?pid=6064933478982680818&oid=101213064052870262585)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hallo ik heb het geprobeerd maar hij doet het nog niet, de schijf doet het wel in zijn playstation dus daar licht het ook niet aan denk ik.