Klopt mijn framerate wel?

Hallo,

Ik heb pas een nieuwe laptop gekocht en ik speel graag minecraft. Ik heb een intel I7 processor met 3,0 ghz, en een NVIDIA geforce gt720m videokaart. Maar Als ik minecraft ga spelen in singleplayer dan heb ik ongeveer 26 fps met render distance 20. En ik heb toch wel een hogere framerate verwacht. Heeft iemand een idee of dit wel klopt?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

20 chunks renderdistance is wel heel ver hoor dat is zwaar voor je kaart dus ik denk dat die 30fps gewoon normaal is als je op f3 drukt krijg je je fps wel te zien maar door f3 te drukken gaat er meestal 20 fps van af hou daar rekening mee