Hallo mn zoontje heeft een xbox360 gekregen. Nu is mijn vraag, kan hij daar ook dvds op afspelen? Bij de ps2 kon dat wel. mvg gast

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (4)

Ja, dat kan. U kunt het beste de gebruiksaanwijzing even raadplegen, voor een beschrijving hoe dit in zijn werk gaat.
14 jaar geleden
Dit is inderdaad mogelijk. Vanaf Windows vista is het nu ook mogelijk om je xbox360 goed te laten samenwerken met Windows media centre. Zo kun je vanaf je pc een film afspelen op je xbox wat mogelijk ook handig is. Voor deze optie is normaal gezien wel een update nodig voor je xbox, waar deze zelf om zal vragen wanneer je dit gaat gebruiken. Je xbox moet dan wel verbonden zijn met internet en de update gaat helemaal vanzelf.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja dat kan, kies het kanaal van de Xbox360 op je tv en stop de dvd in de xbox360 en dan kan met de controller zo in het menu de dvd geselecteerd worden, net zoals je normaliter een spel zou selecteren.

Met de controler kun je daarmee navigeren in het menu van de dvd.

easy peasy
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja dat kan