Mijn psp gaat niet meer aan?

Mijn psp gaat niet meer aan. ik heb de batterij al een paar uurtjes op laten laden en gaat nogsteeds niet aan. als ik hem wil opstarten zonder batterij maar aan de netstroom werkt het ook niet? Als ik hem op hold zet zie ik wel een heel klein lampje branden. Kan iemand mij helpen ik wil hem graag aan mijn broertje geven. alvast bedankt
Jelmer

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
4.1K

Het beste antwoord

Brand het kleine lampje als hij op hold staat ook als je niet op netstroom zit? En heb je de batterij ook in zijn geheel verwijderd toen je het op netstroom probeerde?
Hij klinkt dood, maar probeer nog even om 'm aan te zetten terwijl je de rechter schouderknop ingedrukt heb. Dat opent het boot menu, vanwaaruit je een softwarematige fout kan herstellen. Werkt ook dat niet, dan is het vaak wel over.