Hoe werkt een code voor een XBOX Live Gold lidmaatschap voor een jaar?

Ik heb daarvoor een paar specifieke vragen. Ik heb laatst een XBOX 360 gekocht en ik ben van plan om een XBOX Live Gold lidmaatschap voor een jaar te kopen, want ik wil graag met 2 personen kunnen spelen. Ik weet dat dat €59,99,- per jaar kost. Ik wil graag via een code een lidmaatschap aanvragen, want ik heb namelijk geen creditcard en via PayPal betalen lukt ook niet. Is het dan zo dat je de code eerst voor een bepaalde prijs moet kopen en dat als je de code hebt ingevuld je dan weer €59,99,- moet betalen? Of is het juist zo dat je de code voor €59,99,- moet kopen en dat je dan verder geen extra kosten erbij hebt? Ik hoop dat mijn vraag duidelijk is en ik hoop op een spoedig antwoord.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.8K

Antwoorden (2)

Je hoeft maar éénmalig €59.99 te betalen (€5 per maand) Je kan anders ook nog een bon via bijvoorbeeld bol.com of een andere winkel kopen voor Xbox Live Gold. Dan kan je gewoon de code die daar op staat gebruiken om je Xbox Live Gold te activeren op je Xbox.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dus als ik die code bijvoorbeeld via internet bestel en ik betaal via iDeal het bedrag (€59,99), en ik druk bij mijn XBOX op "Code inwisselen" en ik vul de code in dan is alles geregeld en ik hoef niets extra's te betalen?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
En weet je of de kaarten op livekaarten.nl geschikt zijn?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja, je krijg dan een code en die kan je via je Xbox inwisselen. Zonder extra kosten. Volgens: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/552196-Livekaarten-nl-%28alweer%29 is de door jou genoemde site niet echt betrouwbaar, uiteindelijk is de code wel ontvangen. Zoek anders naar nog wat meer ervaringen, deze zijn wel te vinden via Google. Op de meeste sites kosten de Xbox Live kaarten niet minder dan €50 voor een jaar, als het minder kost moet je goed onderzoeken of de webshop betrouwbaar is.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Oke, hartelijk dank! Ik ben nu echt geholpen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
xboxlivekaarten.nl lijkt me wel betrouwbaar, en goedkoop!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja, je kunt veel beter even rondkijken op internet. Er zijn meerdere sites die de code veel goedkoper aanbieden dan 50,00. Dan krijg je de code in je mail, werkt prima! Doe dat al 4 jaar zo en nooit problemen. Kijk elk jaar waar het goedkoopst is.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Klopt, ze zijn er wel. Ik wijs er alleen op dat je dan voor je gaat bestellen even moet onderzoeken of de webshop betrouwbaar is. Dit is namelijk niet altijd het geval!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als je bijvoorbeeld kijkt op http://www.xbox360gold.nl/ zijn de kaarten aanzienlijk goedkoper dan via microsoft. Deze winkel heeft ook een webshop keurmerk.
Ik had de laatste keer bij xboxlive-codes besteld, maar die hebben alleen nog maar maandkaarten blijkbaar
Je kunt XBOX Live Gold ook kopen bij een speelgoedwinkel zoals de Intertoys daar heb ik hem de 1e 2 jaar gekocht. Bij ons in de buurt zijn ze dan ook goedkoper als jou bedrag. Bij de Intertoys waar ik ze haalde waren ze 50 euro