Krijg je een oplaadstation bij de ps4 meegeleverd?

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik bedoel hierbij natuurlijk een standaardpakket met alleen de ps4 + 1 controller.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als je een oplaadstation voor de controller bedoelt, nee die zit er niet bij.
Wel zit er een kabel bij waarmee je de controller kunt opladen via de USB van de ps4.

Het beste antwoord

heb voor je gekeken of er een oplaadstation word mee geleverd bij een standaart playstation 4 pakket.
Er word geen oplaadstation meegeleverd met de console.

Inhoud Sony PlayStation 4 Console 500GB + 1 Wireless Dualshock 4 Controller - Zwart PS4:
1x Sony PlayStation 4 Console
1x Wireless Dualshock 4 Controller
1x Sony PlayStation Chat Headset
1x Ac power adapter
1x HDMI kabel*
1x usb-kabel
1x Handleiding

De meegeleverde usb kabel kan wel gebruikt worden om de controller opteladen.