hoe bouw je je ps3 om met 4.60 ofw?

Ik heb een ps3 en ik ben sinds een week er mee bezig om hem om te bouwen maar telkens als ik de jailbreak er op wil zetten zegt hij: data is corrupted (8002f2c5) ik weet niet wat ik moet doen ik dacht ook al dat ik hem misschien moest downgraden naar 3.55 ofw maar ik weet niet hoe dat moet en ik wil geen geld kwijt aan een e3 flasher ofzoiets weten jullie wat ik fout doe en moet doen

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je moet nu eenmaal hardware flashen als je boven de 3.55 bent gegaan. Sommige nieuwere PS3's zijn geloof ik niet eens te flashen.

Antwoorden (1)

Als je een Super slim model (de nieuwste) hebt kan het sowieso niet omdat die vanuit de fabriek al de nieuwste firmware hebben. Als je die niet hebt moet je echt op 3.55 of lager zitten anders word het downgraden wat geld kost (ook moeite natuurlijk maar ligt eraan of je het zelf doet of niet)

Kijk bij de site (zie bronnen hieronder)