mijn ps3 controller conect niet wat moet ik doen?

ik had mijn ps3 controller ( sony ) uitgeleend aan een vriend, maar nu ik de controller terug heb kan ik hem niet meer conecten met mijn eigen ps3. ik heb de controller al gereset. wat moet/kan ik doen ?!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (2)

Doe de controller in de oplader via de ps3. Verbindt daarna door op de middelste knop te drukken.
Op deze manier wordt de controller herkent en kun je verbinden.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dit ^ Dat komt omdat je vriend hem heeft verbonden met zijn ps3 en is hij die van jou vergeten, volg instructies van miscavb en het zou moeten werken.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Even mierenneuken: Doe niet de PS3 controller in de oplader van de PS3: dat past namelijk niet, gebruik een kabeltje ;)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Controller verbinden met usb en ps3 aanzetten
De oplaadkabel van je Ps3 verbinden met je controller. Druk op home button(start), zet de psn aan en wacht tot hij verbinding maakt. Wellicht zal je nog een keer moeten drukken maar tot dan heeft hij verbinding.