wat is het verschil tussen ps2 en een wii?

wij hebben een wii maar men broertje wil een ps2.. maar we weten niet goed een verschil te benoemen..

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (2)

Met een Ps2 heb je een controller met knopjes en joysticks, zo met je je console bedienen, in tegenstelling tot de Wii, daarbij moet je met de controller bewegen en zo via bewegingssensoren van je Wii, weten ze hoe je je console wilt bedienen. Maar de Ps2 is al uit de markt gehaald vrees ik. Op tweedehands sites zullen ze nog wel te vinden zijn.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ten eerste zijn de controllers anders.
Maar er is ook een verschil te zien tussen het feit dat de Wii draadloos is(tenzij je hem verbind met de nunchuck)en de PS2 niet.
Overig heb je een verschil tussen de dans spellen(zoals just dance enz.).
ik zelf vind het fijner om op een playstation(in mijn geval de 3 maar waarschijnlijk ook op de 2) schietspellen te spelen(call of duty,gta enz.).
Ik hoop dat deze tips een beetje gaan helpen voor de keuze van je broertje.
En anders kan je het natuurlijk ook opzoeken,of naar de gamemania(of een andere winkel niet dat ik reclame maak)voor professionele tips.