Bestaat er een console die pc games afspeelt (dus zoiets al een xbox, maar dan voor pc games)?

en niet zo grappig zijn om Een pc naar te zetten, want deze vraag is serieus, ik zag een tijdje geleden namelijk iets staan dat een bedrijf een console heeft waarmee je pc games kan spelen.

Toegevoegd na 1 minuut:
zie deze link: http://www.gadgetzone.nl/nieuws.php?id=2453

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (5)

Ik moet eerlijk zeggen dat ik daar het nut niet van inzie. Je zult toch altijd een muis en toetsenbord nodig hebben. Dus wat maakt het uit of het toestel waar die aanhangen nu alleen spelletjes kan spelen, of ook nog andere nuttige dingen kan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mooi voorbeeld!

Ik zou zoiets een HTPC noemen (wordt normaal gebruikt voor multimedia) met een goede videokaart.

Qua design kun je denken aan de onderstaande links, maar dan met een betere videokaart.
Je moet dan nog wel de spellen installeren en evt. gebruik maken van een joypad.

Een kant en klare pc met games mogelijkheden heb ik nog niet gezien.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een laptop! Gebruik ik zelf ook...

Toegevoegd na 29 seconden:
(gewoon even nadenken hé)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
¡Nee, volgens mij niet!
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, want die spelletjes zijn specifiek voor pc's gemaakt en als iemand iets zou bouwen dat het afspeelt, is het in principe een pc.
Als je computerspelletjes op je televisie wil spelen is het wel mogelijk om je tv als monitor te gebruiken.